Annons

Softonic-recension

Världens bästa fotbollsspelare på din skrivbord

Leo Messi är förmodligen den bästa spelaren på planeten, följer i fotspåren av landsmannen och legenden Maradona.

FC Barcelonas Leo Messi Wallpaper är den officiella klubbens bakgrundsbild för den stora spelaren i det vinnande laget i La Liga och Champions League 2008-09. Bakgrundsbilden visar en bild av Messi som firar ett mål, med Barcelonas fantastiska Camp Nou-stadion överlagd på bakgrunden. Klubbens slogan 'Més Que un Club' (Mer än en klubb) är präglad i det nedre högra hörnet, tillsammans med klubbmärket. Bakgrundsbilden är endast tillgänglig i en upplösning (1024 x 768) och det finns inga alternativ att tala om.

Att installera FC Barcelonas Leo Messi Wallpaper på din skrivbord är ett litet sätt att komma närmare en av världens största fotbollsstjärnor.

FÖRDELAR

• Högkvalitativ upplösning
  • Officiell klubb tapet

NACKDELAR

• Endast tillgänglig i en storlek
  • No options

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om FC Barcelona Leo Messi Wallpaper

Har du provat FC Barcelona Leo Messi Wallpaper? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.